Toggle navigation
Toggle navigation
View Item
Home
Alle Produkte
Verlagsprogramm
Erziehungswissenschaft
View Item
Home >
Alle Produkte >
Verlagsprogramm >
Erziehungswissenschaft >
View Item
en
English
Deutsch
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Coming soon
Cite/Link:
10.17875/gup2025-2850
Views:
| Downloads:
Lassen sich professionelle Kompetenzen von Lehramtsstudierenden durch eine Inverted Classroom-Lernumgebung fördern?
by
Ariane S. Willems
;
Katharina Dreiling
;
Angelika Thielsch
;
Lotte Wegner
Published: 2025
Article 8 (Pages 193-223) of -
„Wieso? Weshalb? Warum?“
Motivation und Einstellung in (außer-)schulischen Bildungskontexten
Willems, Ariane S.
(eds.)
Included in
Erziehungswissenschaft
33
Search all
This Subject
Publishing Catalog
Subjects
By Issue Date
Authors
Titles
Series
Journals
Forum Wissen
More Offers
Publications of the Göttingen Campus
Information
Ordering
Publishing
Editorial Board
About us
Publication Categories
Open Access
Interfaces
Visibility
Statistics
Statistics
View Usage Statistics